سس مدیریت

سلام دوستان امروز با امیدجون رفته بودیم نمایشگاه کتاب . جاتون خالی واقعاً خوش گذشت اما الان هر دو از خستگی داریم جون میدیم . مخصوصاً فشار مترو باعث شده تموم بدنمون کبود بشه ، امروز امید جون با من به واگن خانوما اومد بیچاره مونده بود این جیغ و جیغ کشی ها دیگه چیه ، به قول استاد محمدی انگار ملت سنگ پا گم کرده بودن . امروز هوا غبار آلود بود  جالبه خاک عراق تا تهرانم اومد . شاید خیلی از مردم تهران متوجه غبار نبودن و فکر می کردن مه هستش اما بنده که سابقه غبار خوردن در کرمانشاه رو دارم می دونستم چه خبره . یادش بخیر اولین بار که هوا توی کرمانشاه غبار آلود بود فکر می کردیم هوا مه آلود هست و با دوستم مسیر خوابگاه تا دانشگاه رو نفس عمیق می کشیدیم تا رسیدیم و فهمیدیم به علت غبار در هوا دانشگاه تعطیله .

امروز توی نمایشگاه کتابی دیدم با عنوان سس ادبیات و انقدر خندیدم چون یاد سس مدیریت افتادم . توی ترجمه سیستمهای اطلاعاتی حسابداری یکی از دوستان اومده بود سس مدیریت و ما می گفتیم سس مدیریت خوردنیه ؟!

خدا پدر بناهای مصلی رو بیامرزه اگه این پله ها نبود ما کجا باید می شستیم و خستگی در می کردیم !

 

سپاس و ستايش دانشگاه آزاد را

سپاس و ستايش دانشگاه آزاد را، که ترکش موجب بی‌مدرکی است و به کلاس اندرش مزيد بی‌پولی، هر ترمی که آغاز می‌شود موجب پرداخت زر است و چون به پايان می‌‌رسد سیب ضرر، پس در هر سال دو ترم موجود و بر هر ترمی شهریه‌ایی واجب، از جيب و جان که برآيد کز عهده‌ی خرجش به درآيد!